Skontaktuj się z nami
Napisz do nas - bądźmy w kontakcie!

    Login form
    Sorry, User can NOT register!

    O nas

    Najważniejszy jest Klient – to nasze motto i hasło przewodnie wszystkich działań jakie podejmujemy. To Wasze potrzeby kierują naszymi działaniami. Jeśli służymy Wam asystą przy kupnie mieszkania to pokażemy Wam tylko takie nieruchomości, które spełnią Wasze oczekiwania. Szanujemy czas zarówno swój jak i naszych Klientów – chcemy skutecznie i szybko zamykać kolejne transkacje z satysfakcją dla obydwu stron.

    Gwarantujemy osobistą, dedykowaną opiekę – zapewniamy wsparcie w trakcie całego procesu zakupowego oraz sprzedażowego nieruchomości – od początkowych etapów poszukiwań czy przygotowań nieruchomości na sprzedaż, przez asystę w spotkaniach, negocjacjach, aż do pomocy przy transkacjach wspomaganych kredytem.

    Zapeniamy dyskrecję i poufność, przede wszystkim oszczędność czasu naszych Klientów. Jeśli potrzebujesz sprzedać mieszkanie w Łodzi, ale mieszkasz poza nią współpraca z nami będzie idealnym rozwiązaniem: dbamy o to by ograniczać zaangażowanie Klientów na etapie prezentacji oraz wstępnych rozmów.


    Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują. – Steve Jobs


    Jagoda Olejnik Agent Nieruchomości

    Jagoda Olejnik

    Doświadczenie:

    Pracę na własny rachunek w branży nieruchomości Jagoda rozpoczęła w połowie 2017 roku tworząc od podstaw biuro Port Nieruchomości. Wcześniej branżowe doświadczenie zdobywała pod okiem pośrednika nieruchomości z sukcesem działającego na łódzkim rynku. Pasję i zainteresowanie rynkiem nieruchomości Jagoda odkryła pracując w zagranicznej instytucji finansowej, gdzie przez
    wiele lat z powodzeniem zdobywała doświadczenie i wiedzę w zakresie funkcjonowania rynku kredytów hipotecznych.

    Jagoda to przede wszystkim osoba relacyjna, słuchająca innych i rozumiejąca ich problemy oraz sytuacje. Ma ogromne doświadczenie w budowaniu biznesowych relacji opartych na zaufaniu i można od niej oczekiwać, że wcześniej pozna potrzeby i bolączki swoich Klientów związane z transkacją nim sami je sobie uświadomią.


    o-nas